25% rabatt – idag!

Kontakta oss

    Objekt har lagts till

    Subscribe arrow_drop_up

    Vanliga frågor

    local_shippingLeverans

    Vår leveranstid beror på var varan skickas från. Om produkten finns i vårt svenska lager är leveranstiden 3-7 arbetsdagar. Om produkten inte finns i vårt svenska varuhus, skickas den från vårt utländska lager och då är leveranstiden 8-15 arbetsdagar.

    Observera att den beräknade leveranstiden är en uppskattning och att tiden kan variera beroende på externa faktorer som LYXOM och dess leveranspartner inte kan kontrollera. Dessa faktorer kan inkludera, men är inte begränsade till, extrema väderförhållanden, tekniska fel, tullförseningar etc. Observera att leveranstiderna kan vara längre än vanligt under kampanjer. Paket skickas normalt inte under helger och lokala helgdagar.

    Vi har idag inte något expressalternativ.

    Ja. När ditt paket skickades från lagret har du mottagit ett mail med en spårningslänk där du kan följa ditt paket.

    När ditt paket skickas från lagret skickas mail till dig med information att ditt paket är på väg till dig tillsammans med en spårningslänk där du kan följa ditt paket.

    Kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper vi dig gärna vidare. Kontakta kundtjänst här.

    Nej. Vi levererar tullfritt inom Sverige.

    Hämtar du inte ut ditt paket från ditt ombud kommer det automatiskt att skickas tillbaka till oss efter 7 dagar. Vi tar då ut en avgift på 250 SEK för ej uthämtat paket. Se våra köpvillkor här.

    Nej. Vi erbjuder fri frakt.

    När ditt paket skickas från vårt lager mottog du ett mail med en spårningslänk där du kan spåra ditt paket. Kan du inte se ditt paket via spårningslänken, är du välkommen att kontakta oss här.

    Prova att uppdatera länken igen. Några gånger uppdateras länken några dagar innan paketet kommer fram. Har du inte mottagit paketet efter någon dag, kontakta oss gärna här så hjälper vi dig vidare.

    account_circleMin order

    Kolla gärna om den har hamnat i din mails skräpkorg. Vid lanseringar och högre tryck på hemsidan kan även orderbekräftelsen dröja något innan den kommer fram. Har du inte mottagit din orderbekräftelse dagen efter ett köp, kontakta oss gärna här så skickar vi den till dig.

    Vi kan inte lägga till en produkt på en redan lagd order. Du är varmt välkommen att lägga en ny order.

    Du är alltid välkommen att maila oss här så hjälper vi gärna till att kolla upp om det är möjligt. Det är dock ingen garanti.

    Du kan alltid maila oss här och kolla om det är möjligt. Har ordern redan hunnit processas är det dessvärre inte möjligt.

    Vi beklagar att du har mottagit fel produkt eller saknar en produkt. Maila vår kundtjänst här så hjälper vi dig.

    Vi beklagar verkligen detta. Maila gärna vår kundtjänst här med en beskrivning av vad som är fel på produkten så hjälper vi dig vidare.

    Då våra ordrar oftast packas inom kort - är det vanligtvis ej möjligt att göra en ändring. Prova alltid att maila kundtjänst. Oftast får du komplettera med en ny order eller sända tillbaka paketet i en retur.

    Vi har en leveranstid på 3-7 arbetsdagar om produkten skickas från vårt svenska lager eller 8-15 arbetsdagar om produkten inte finns i vårt svenska varuhus och därför skickas från vårt utländska lager. Har du inte mottagit din order efter detta tidsspann, kontakta oss gärna här så hjälper vi dig med din order.

    Kolla i din skräpkorg om den har hamnat där. Har den inte det, är du varmt välkommen att kontakta oss här så hjälper vi dig vidare.

    flight_takeoffRetur och reklamationer

    Du är varmt välkommen att göra en retur. Du finner all information om hur du går tillväga här.

    Hos LYXOM har du alltid 30 dagars ångerrätt.

    Vid en retur står du själv för returkostnaden.

    Inom 30 dagar efter att vi har mottagit din retur. Då sker återbetalning till ditt konto eller kreditering av din faktura.

    Vi beklagar att du har mottagit en produkt som inte är korrekt. Kontakta vår kundservice här så hjälper vi dig vidare.

    Kontakta gärna vår kundtjänst här så hjälper vi dig gärna vidare.

    Upplever du att du har mottagit en defekt produkt är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice här så hjälper vi dig gärna vidare.

    Har du mottagit en skadad eller defekt vara behöver du kontakta oss här så att vi kan hjälpa dig vidare.

    Vi sänder inte ut retursedlar med din order av hänsyn till miljön.

    Hämtar du inte ut ditt paket från ditt ombud kommer det automatiskt att skickas tillbaka till oss efter 7 dagar. Vi tar då ut en avgift på 250 SEK för ej uthämtat paket. Se våra köpvillkor här.

    live_help

    Hittar du inte svaret på din fråga?

    Vi finns här för att hjälpa dig.